Aug 032013
 
kolaz

Futbal v regióne získal nového partnera, na vybraných zápasoch v súťažiach dospelých bude vyhlasovať najlepších hráčov JM Vinárstvo Doľany.
Premiéru pri vyhlasovaní najlepších hráčov uvidia diváci v nedeľu 4. augusta v zápase prvého kola Majstrovstiev regiónu zápas Lednické Rovne – Gabčíkovo. “Vstupujeme do spolupráce, ktorej efekt pre obe strany ukáže až čas. Ono to máte vlastne ako vo futbale – keď nevystrelíte, nemôžete dať gól,” smeje sa šéf známej vinárskej značky Jozef Mikuš pri otázke, aké očakávania vkladá do rodiaceho sa vzťahu so Západoslovenským futbalovým zväzom. “Vínom z našej produkcie už boli ocenení najlepší hráči Jedenástky roka Západoslovenského futbalového zväzu, tiež najlepší tréner aj najlepší rozhodcovia, partnerom budeme aj pri ďalších spoločenských akciách Západoslovenského futbalového zväzu. Futbal má s vínom veľa spoločného, ak ho nerobíte dobre, je po vás,” vytiahol Jozef Mikuš zaujímavú paralelu.
Marketingové oddelenie Západoslovenského futbalového zväzu má pod palcom Anton Železník, spoločnosť JM Vinárstvo Doľany patrí medzi prvých partnerov najväčšieho regionálneho zväzu. “S vyhlasovaním najlepších hráčov začíname v zápase Majstrovstiev regiónu Západ Lednické Rovne – Gabčíkovo. Ocenených futbalistov vyberú po zápase tréneri oboch mužstiev, na svoje si prídu po futbale aj fanúšikovia, ktorí budú hneď po stretnutí pozvaní na ochutnávku v réžii JM Vinárstvo Doľany,” kreslí Anton Železník koncept akcie, ktorá povýši futbal na spoločenskú udalosť.
Spokojnosť s novým marketingovým partnerom neskrýva ani predseda Západoslovenského futbalového zväzu Ladislav Gádoši. “Futbal potrebuje propagáciu, zaslúži si pozornosť a verím, že aj za pomoci nášho nového martketingového partnera, ktorou je spoločnosť JM Vinárstvo Doľany, prispejeme k zvýšeniu diváckeho záujmu. Som presvedčený, že aj vyhlasovanie najlepších hráčov zápasu prispeje k motivácii futbalistov, aby podávali čo najlepšie výkony a určite aj diváci budú sami medzi sebou tipovať, pre ktorého zo svojich hráčov sa pri navrhovaní na túto poctu rozhodne ten-ktorý tréner. Počas víkendu by sa mali najlepší hráči vyhlasovať postupne na dvoch až šiestich stretnutiach, dôležitá bude samozrejme aj spätná väzba zo strany našich klubov,” šéf regionálneho futbalu Ladislav Gádoši na margo spolupráce s novým marketingovým partnerom Západoslovenského futbalového zväzu – spoločnosťou JM Vinárstvo Doľany.

Na titulnej snímke je majiteľ spoločnosti JM Vinárstvo Doľany Jozef Mikuš, a tiež pohľad na vignetu fľaše z produkcie JM Vinárstvo Doľany, na ktorom si v nedeľu pochutia najlepší hráči zápasu Lednické Rovne – Gabčíkovo.